loader image
Jassyro intrebari si raspunsuri

Pentru că merg zilnic la cafenea, mă întâlnesc cu mulți dintre oameni “de-ai casei”, însă și cu mulți alți oameni noi. Singurul mod de a discuta cu voi sau cu ceilalți în aceste vremuri este prin gemușorul ăla mic de deasupra ușii din stânga, cum intri in shop. Eu l-am botezat geamlîc. Daca de obicei îl uram și îl ponegream, ei bine… acum sunt de părere că cine nu are geamlîc să-și facă! Chiar îi spuneam cuiva că următoarea cafenea ar trebui să se numească La Geamlîc! De la geamlîc primesc și următoarele întrebări:

1. Hei, cum sunteți, sper ca sunteți bine!?

Mulțumim, suntem în faza în care nu ne punem întrebări în ceea ce ne rezervă ziua de mâine, însă promitem să nu ne dam bătuți. Nu vrem să știm că suntem în criză, eu cred că dacă știm că suntem în criză, suntem deja pe un drum greșit. Suntem în faza în care luptăm. Am schimbat mijloacele, am păstrat ce era bun, însă am început și lucruri noi în online, am adăugat produse noi. Avem suspended coffee pentru noi, avem niște tricouri care se vând binișor. Strângem bani de pâine, plătim chiria. Pentru că nu ne place să stăm degeaba, am continuat colaborarea cu cei de la Cremish, vom avea cozonac pufos cu nucă și cacao, am continuat și cu fetele de la Cofeturi și Zaharicale, putem veni cu “Terrine de măr” și “Checul de lămâie” la tine pe preș, am început o colaborare cu Di.VINO, deci ne mișcăm binișor, învârtim rotițele.

2. Ce program mai aveți?

Ei bine, nu avem un program bine stabilit. În principiu, ca să fii sigur că ne găsești, sună la 0747771771 cu 10 minute înainte sau când vrei să pleci de acasă, dacă te deplasezi în mod special pentru cafea. Noi răspundem la telefon și daca nu suntem la shop îți spunem când ne găsești.

3. De ce nu livrați cafea preparata? Mi-e dor de un Flat.

Preferăm să ai parte de un produs excelent și de aceea e dificil. Din păcate nu avem infrastructura necesară pentru a putea livra produse  preparate. Livrările le facem cu Fan Courier sau Silviu Courier. Livrările locco la curier ajung a doua zi și exclud băuturi preparate. Când vine Silviu, pentru a optimiza timpul de livrări, ia toate comenzile în mașină și trece pe rând pe la fiecare (ca Iepurașul de Paște). Nu vrem să știm ce ar ajunge un Flat White după 25 de minute… darămite după 3 ore. 😉

4. Ehe… acum dați si zahar?

Pentru cei care au gustat și au avut nevoie, am dat mereu zahar. Acum avem kit-uri deja pregătite de zahăr si steerer și le dăm automat celor noi, celor cu care am interacționat mai rar sau celor despre care știm că își puneau zahăr și înainte.

5. Aoleu… nu mai aveți prăjituri?

Avem prăjituri, doar că în trecut prăjiturile aveau o rotație a stocului foarte mare. Acum, din cauza expunerii și din cauza faptului că nu mai suntem la fel de mulți, am renunțat. Am renunțat mai ales din motive de risipă alimentară (nu le putem chiar mereu pe toate, se duce pe apa sâmbetei toată dieta…). Dacă îți poftește sufletul la o terrină de mar sau un chec cu lâmâie, sună la 0747771771 și rezolvăm noi! Putem aduce una întreaga special pentru tine. În perioada asta, stând acasă, sigur nu are cum să nu se mănânce. 🙂

6. Mai aveți cafea pentru medici?

Mulțumim! Mai avem cafele de pregătit și mai avem și cafele la vânzare. Cafeaua pentru Medici poate fi achiziționată în continuare. Dacă o să avem un număr prea mare de cafele și considerăm că suntem prea aproape de ieșirea din starea de urgență, atunci o să întrerupem achiziționarea, momentan nu e cazul.

7. De ce folosiți pentru comenzi la shop doar numărul de telefon?

Pentru că doar aici putem interacționa direct. Canalele de comunicare sunt multe și nu reușim să le urmărim în timp real pe toate, așa că seara, când primim mesajul, putem să iți răspundem pe Instagram că durează până a doua zi să bei un cappuccino.

8. Summerish <3 Cum comand băuturile de vară?
Poi e simplu: comanzi dimineață până în 13 pe site și eu pregătesc băuturile, iar apoi tot eu, Barista, mă dau de trei ori peste cap și mă transform în Moustache Delivery Boy. Vin atât de repede la tine cât mă țin roțile (motor de 1.4, rupe asfaltul).

8.a. Șiiii… în cât timp trebuie consumate băuturile de vară?

Noi recomandam 24h maxim, dar le poți ține în frigider și 48H un cold brew, însă niciodată un Matcha Orange!

9. Pick-up point-ul de la Bunătățuri din Ardeal funcționează? Ce program are?

Noi zicem că funcționează. Funcționează că deh, când îți faci cumpărăturile de Paște și mai cumperi un salam de calitate, o brânzică bună, o halva de post bună rău, o apă plata alcalină sau o pălincă pentru masa de Paște, doar te agăți de sacoșa cu cafea la final și dus ai fost. Programul este de luni până vineri, de la 14.30 la 17.30.

10. Ce program aveți de Paște? Aveți pachete cadou speciale?

Sâmbătă până la 12 ne găsești la shop, iar duminică, luni și marți sigur este închis. Ar fi primul an în care avem un asemenea program. Fiind Paște, sperăm ca nu ne vei duce lipsa, o să ai timp să socializezi cu familia sau online. Da, avem pregătite pachete cu vin și cafea, cozonac și alte bunătățuri. Intră aici pentru a afla mai multe – www.jassyro.ro/shop.

jassyro face

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *